Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ciastkofy | użytkownik

imię i nazwiskoP.Jaycob adres zarejestrowany07.07.2006 @05:22:05 ostatnio na stronie17.04.2012 @13:50:22



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1750215
digarty14 komentarze96 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~crimestreetwear    23.01.2009 @23:15:37
fajne rzeczy lubie pozdrowki
~Raflo    08.07.2008 @10:00:26
thx
~dw90    23.06.2008 @00:27:23
Dzięki
_______
...
~Hype    22.06.2008 @23:27:16
dzięki za komentarze
rób więcej blatów bo to zajawkowa sprawa sam sie zabieram od dłuższego czasu
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~appocalypsa    22.06.2008 @20:59:40
dzieki. To tylko takie kreski...
_______
"Jeżeli nie jesteś zdolny widzieć więcej ponadto co widzialne, nie możesz zobaczy niczego." - Ruth Bernhard
~donaise    12.06.2008 @19:16:26
czy jesteś ciasteczkowym potworem?
_______
----------------------------------------
nie dziękuj, po prostu oceń
~gds    30.05.2008 @19:46:31
dzieeki za komenta

pozdroo
~mariuszgrzyb    30.05.2008 @13:07:30
witam, z pośpiechu wcisnołem "odrzuć" możesz jeszcze raz udeżyć do klubu CORLE LUV ? :D
fajne prace...
_______
Oldsmobile Cutlass Calais 79 hopper project http://www.lowrider.pl
~zajcu    30.05.2008 @11:22:53
dzieki za komenta i ocene
pzdr
~zajcu    29.05.2008 @19:45:57
witam nowego czlonko grupy street art
pzdr
~parafianin    08.02.2008 @17:54:08
no to chociaz bądz jak john malkovich - jesli wiesz o co mi chodzi:D
~jnb    08.02.2008 @13:12:14
tjjaaaaa wiem ze mi sie zrobiła literówka dzięki za koment pozdro
~liquor    27.11.2007 @04:09:28
dziękować. pozdrawiać.


*życie na DA zaczyna się po 4
~enty    26.11.2007 @12:39:11
danke ;]
_______

~rivet    09.07.2007 @10:32:23
ojjj :Pguinessa z kosmosu wzialem nawet wtedy o piwie nie myslalem tymniemniej dziekuje za konstruktywny komentarz pozdro
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt